Kategoria: Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji to działanie mające na celu zwiększenie zysku z już istniejącego ruchu. Zysk często rozumiany jest dosłownie, choć może to być również zwiększenie liczby zapisów na newsletter – zależnie od tego czego oczekujemy.

Ważną tematyką jest również optymalizacja snippetów w SERP tak aby ludzie wchodzili na naszą stronę.

Informacje na temat optymalizacji konwersji. Zwiększanie CTR i skuteczne zwiększanie sprzedaży.

Cena pozycjonowania jako czynnik wyboru oferty pozycjonowania w kontekście strategii zachowań klientów

ozycjonowanie stron internetowych to jedno z kluczowych działań mających na celu pozyskanie klientów i zamówień. Dotyczy ono zarówno sklepów internetowych, serwisów usługodawców oraz stron z ofertą (ang. salles letter) lub stron służących do pozyskiwania klientów (ang. squeeze page). Firmy zlecające…

Skąd Google wie czego szukają ludzie? Czyli pomiary CTR i o tym dlaczego strony spadają w wynikach Google

ctr

Powszechnie w literaturze dzieli się frazy na: nawigacyjne informacyjne zakupowe. Warto jednak pamiętać, iż wiele fraz jest bardzo niejednoznacznych. Ktoś kto wpisuje frazę masaż + nazwa miejscowości może zarówno szukać masażu medycznego, jak i relaksacyjnego, a nawet erotycznego. Różne rodzaje…