Pozycjonowanie sklepu internetowego w Google – jak uniknąć typowych błędów

 

Ruch z wyników wyszukiwania w Google jest bardzo cenny dla sklepów internetowych. Warto wiedzieć jak uniknąć typowych błędów, które negatywnie wpływają na pozycjonowanie sklepu internetowego:

  1. Zduplikowane opisy – wiele sklepów wykorzystuje opisy produktów od producenta – wpływa to negatywnie na pozycje w wynikach wyszukiwania ponieważ Google nie lubi zduplikowanej zawartości. Rada: warto opisy tworzyć samemu.
  2. Brak opinii użytkowników na temat towarów
  3. Nieprzyjazne adresy url z parametrami
  4. Brak optymalizacji onpage
  5. Długi czas ładowania strony (sklepu)

Warto wiedzieć, iż zduplikowana zawartość jest bolączką bardzo wielu sklepów internetowych, przy asortymencie wieluset lub wielu tysięcy artykułów tworzenie opisów jest dużym wyzwaniem i wymaga zazwyczaj zatrudnienia dodatkowych pracowników.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *