Pozycjonowanie stron – Jeśli jesteś nie do końca zadowolony z wyników MUSISZ to przeczytać

O pozycjonowaniu wie prawie każdy, kto chce pozyskiwać klientów przez internet. Wiele osób zleca pozycjonowanie strony w Google i wciąż ma poczucie, że coś mogło by być zrobione lepiej, że skuteczność mogła by być wyższa. Tylko prawdziwi fachowcy wiedzą, że oprócz pozycjonowania bardzo ważna jest optymalizacja konwersji – czyli sprawienie, osoby odwiedzające nasz serwis zrobiły to co chcemy – złożyły zamówienie, zapisały się do newslettera.

 

Pozycjonowanie strony to pierwsze z zadań, a optymalizacja konwersji to drugie bardzo ważne zadanie. Po za tym, zachowanie osób szukających czegoś w wyszukiwarce Google jest jednym z sygnałów mających wpływ na pozycję strony w SERP.

 

Algorytmy Googla uwzględniają ponad 200 sygnałów mających wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Same algorytmy wciąż podlegają mniejszym i większym zmianom i znaczenie poszczególnych sygnałów zmienia się.

 

Optymalizacja konwersji zmierza do jak najlepszego wykorzystania ruchu na stronie. Jeśli strona ma kiepską konwersję – ruch ten będzie stracony i nie przełoży się na zyski.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *