Jakość zawartości a pozycjonowanie w 2017 roku

Dobra niesplagiatowana i atrakcyjna zawartość to podstawa pozycjonowania.

Zawartość musi mieć:

  1. odpowiedni tytuł, który zachęci ludzi do jej przeczytania
  2. odpowiedni opis
  3. zawierać tekst i obrazy

Zawartość musi odpowiadać, temu co ludzie szukają. Inaczej użytkownicy uciekną. W rezultacie CTR-y i pozycje w SERP będą spadać. Z punktu widzenia psychologii ważne dla zawartości są odpowiednie “łączniki” (ang. bucket brigages), o których pisze i mówi Brian Dean (https://backlinko.com/seo-copywriting)

Obrazy i logo firmy są wymagane przez Google jeśli strona stosuje AMP.

Wbrew pozorom stworzenie dobrego tekstu na dany temat jest pracochłonne i najlepiej będzie wykonane przez osobę, która temat zna.

Bucket Brigades (łączniki) to technika wywodząca się z copywritingu i pozwalająca na utrzymanie uwagi czytającego ofertę (ang. sales letter). Sprawiają one, iż człowiek jest dłużej na stronie

Przykłady po angielsku (za B. Deanem): Here’s the deal, This is crazy, Want to know the best part? here’s the kicker…

Po polsku: Najlepsze jest to…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *