Pozycjonowanie stron cena – frazy tej szuka wiele osób, które interesuje ile kosztuje pozycjonowanie.
Pozycjonowanie stron cennik
Pakiet | Pozycjonowanie lokalne | Pozycjonowanie ogólnopolskie |
Podstawowy | od 500 | od 500 |
rozszerzony | od 700 | od 1000 |
srebrny | 1000 | 1500 |
Złoty | 1500 | 3000 |
Platynowy | 2500 | 5000 |
Pozycjonowanie stron nasz cennik wraz z opisem.
Od czego zależy cena pozycjonowania
Cena pozycjonowania zależy w zasadzie od trzech czynników:
Polityka cenowa – firmy mające drogie siedziby w atrakcyjnych lokalizacjach pozycjonują bogatych klientów za duże pieniądze. Ta sama usługa może rożnie kosztować w zależności od tego kto komu ją świadczy. Żadna firma nie będzie dopłacać do świadczonych usług. Pamiętajmy, że w ogólnym rozrachunku to klienci płacą za siedzibę, reklamę, sekretarki, prezesów i za… bezpłatne promocje oferujące darmowe pozycjonowania na miesiąc lub nawet trzy.. Za darmo jest tylko ser w pułapce na myszy.
Model rozliczeniowy określa jak się rozliczasz z firmą pozycjonującą. Możesz płacić za
Płatność za roboczo godzinę jest najbardziej opłacalna dla firmy pozycjonującej. Jena osoba wykona dane zadnie w parę godzin inna w parę dni.
Płatność za rezultat, który jest rozumiany jako pozycja danej frazy na określonej pozycji np. w TOP 10 lub TOP 3 tylko pozornie wydaje się bezpieczny i opłacalny. Jedna fraza generuje ruch i klientów, a inna nie. Współczynniki klikalności (CTR) bardzo się różnią w praktyce. Autor obserwował wartości z pomiaru na poziomie 0.2% (!) na drugiej pozycji do 30% i więcej na dalszych pozycjach! Mówienie o pozycji jest jak pytanie o to ile wynosi iloczyn 7 w tabliczce mnożenia. Wiadomo, może wynieść wielokrotność 7 w przedziale od 7 do 70 w zależności od drugiego czynnika. Firma pozycjonująca może niestety mieć pokusę uzyskania wyniku za wszelką cenę, bardzo niebezpiecznymi metodami.
Abonament za pozycjonowanie – jest najbezpieczniejszy dla klienta, zawłaszcza gdy ma on w umowie krótki (miesięczny) okres wypowiedzenia. Klient dokładnie wie ile zapłaci. Współpraca jest kontynuowana, gdy obie strony są z niej zadowolone.
Zakres prac:
Pozycjonowanie stron – jego cena w porównaniu do Google AdWords
Przy reklamie w wynikach wyszukiwania płacimy za kliknięcie. Mamy gwarancję więc, że został wygenerowany ruch. Oczywiście zarządzanie kampanią AdWords również kosztuje. Ceny za kliknięcie bywaj różne od niskich (parę złotych) do wysokich np. 70 złotych (np. fraza pozycjonowanie stron cena). Specyfika algorytmu, który implementuje aukcję powoduje, iż wykres zależności liczby kliknięć od ceny asymptotycznie zbliża się do poziomej prostej. Dokładanie coraz to większych kwot powoduje, od pewnego momentu, coraz to mniejszy przyrost liczby kliknięć. Oczywiście optymalizacja kampanii adwords jest poza zakresem tej publikacji. Wykres zaprezentowano aby ukazać mechanizmy i zależności. Uważny czytelnik może sam wyrobić sobie zdanie, kiedy pozycjonowanie jest najbardziej opłacalne i kiedy może być również cennym uzupełnieniem płatnej reklamy w wynikach wyszukiwania.
Oczywiście zaangażowanie odwiedzających stronę jest różne dla różnych dziedzin i dla różnych fraz funkcjonujących w ramach danej dziedziny. Tylko rzetelna usługa świadczona przez specjalistę sprawi, że na Państwa stronie pojawi się wartościowych ruch a w Państwa firmie nowe zlecenia i zamówienia, a cena jaką zapłacą Państwo za pozycjonowanie zwróci się wielokrotnie.
Kontynuując wyrażasz zgodę na użycie plików cookie i politykę prywatności. więcej
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.