Pozycjonowanie stron czyli SEO to jedno z najsilniejszych działań w marketingu internetowym. Jaki jest cennik pozycjonowania i co wpływa na cenę pozycjonowania? W dalszej części omówimy, krótko czym jest pozycjonowanie stron i jaki jest jego cel. Przedstawimy i omówimy nasz cennik pozycjonowania i przedstawimy różne rodzaje pozycjonowania. Na koniec parę naszych uwag dotyczących skutecznego pozycjonowania, skuteczności i bezpieczeństwa pozycjonowania. Zachęcamy Cię do pobrania i przejrzenia naszych wyników pozycjonowania stron. My nie mówimy jak skutecznie działamy, my pokazujemy nasze wyniki (wyniki klientów są zanonimizowane więc możesz czuć się bezpiecznie).
Strony internetowe OPOLE – nasz serwis związany z usługami tworzenia stron WWW.
Pozycjonowanie strony WWW lub sklepu internetowego to dziania zmierzające do poprawy widoczności strony w wynikach wyszukiwania czyli SERP wyszukiwarki np. Google, Bing, Yahoo etc. Po co pozycjonuje się strony i sklepy internetowe? Celem jest zwiększenie ruchu z wyników wyszukiwania na stronie lub w sklepie. Poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania przyczynia się do zwiększenia liczby odwiedzin na stronie internatowej, a dodatkowo zazwyczaj poprawia się jakość tego ruchu. Na rysunku pokazano wygląd wyników wyszukiwania. Pod polem, w które użytkownik wpisuje frazę do wyszukiwania są reklamy płatne, później obrazy, a później wyniki organiczne. Pokazano przykład wyników wyszukiwania w Google dla pewnej frazy związanej z edukacją. Na pierwszym miejscu jest jeden z naszych serwisów.
Są to działania zmierzające do poprawy pozycji panelu (wizytówki) Twojej Firmy w Google Moja Firma pod mapą Google. Czyli zamiast twojej strony lub sklepu pozycjonowany jest profil Twojej firmy pod mapką. Wyniki z Google Moja Firma pokazano na rysunku poniżej. Pokazany przykład dotyczy profilu naszej firmy w Google Moja Firma.
Rodzaj i zakres działań wpływa na koszt pozycjonowania, a więc na cennik pozycjonowania.
Działania z zakresu pozycjonowania obejmują:
Wiele z tych działań ma charakter ciągły – iteracyjny. Zmieniają się frazy, twoja konkurencja robi swoje, Google zmienia algorytmy. Z czasem jednak dysponujemy coraz większą ilością rzeczywistych danych z pomiarów głównie z Google Search Console i widzimy jakie frazy angażują użytkowników i generują wartościowy ruch na Twojej stronie. W przypadku sklepu internetowego ważne jest określanie jakie frazy powodują osiągnięcie celu konwersji: złożenia zamówienia, w przypadku bloga np. zapis na newsletter etc., co można zbadać np. przy pomocy Google Analytics lub innych narzędzi.
Im zadanie jest większe i trudniejsze tym cena pozycjonowania jest większa bo więcej pracy trzeba włożyć aby osiągnąć efekt. Duże doświadczenie pozwala jednak skupić się na tym co w przypadku danego zadania jest naprawdę skuteczne i pozwala w miarę szybko osiągnąć mierzalny dla Ciebie zysk.
Pozycjonowanie stron cennik aktualny cennik w pdf do pobrania. Ceny pozycjonowania są cenami abonamentów miesięcznych. Cennik pokazuje orientacyjne kwoty.
W pigułce nasz cennik pozycjonowania stron przedstawiono na rysunku poniżej.
Jesteśmy w stanie oferować konkurencyjne ceny pozycjonowania stron ponieważ mamy duże doświadczenie i możemy się skoncentrować na działaniach, które przyniosą Ci wymierne efekty.
Jeśli są Państwo zainteresowani profesjonalnym pozycjonowaniem lub wykonaniem strony zapraszam do kontaktu (tel.: 664 15 99 33 lub poprzez formularz kontaktowy.
Prezentacja pokazująca strony internetowe i wyniki pozycjonowania do pobrania jest do pobrania tutaj.
Cennik pozycjonowania stron i sklepów internetowych pozostał niezmieniony! Udało nam się utrzymać zeszłoroczne ceny pozycjonowania stron. Również niezmienione pozostały ceny abonamentów na SEO dla naszych klientów. Naszym celem jest świadczenie najwyższej jakości usług pozycjonowania stron dla firm za rozsądną cenę. Powyżej widać cennik pozycjonowania z października zeszłego roku – obecnie w 2022 roku ceny są takie same.
Bardzo duży nacisk kładziemy na takie działania, które przynoszą naszym klientom jak największe korzyści.
Budżet, którym dysponujesz na pozycjonowanie można wydać dobrze lub źle. Na rynku istnieje wiele firm z bardzo różnymi kwalifikacjami, wykształceniem i metodami działania. Różne są również cenniki pozycjonowania stron. Często ich działania nie przynoszą efektu bo np. skupiają się na frazach, które nie generują ruchu lub dają słabe linki.
Prawidłowy wybór fraz do pozycjonowania ma zasadnicze znaczenie. Dlaczego jesteśmy często bardziej skuteczni od innych? Wiemy, że same pozycje w wynikach wyszukiwania to za mało. Skupiamy się na frazach, które generują rzeczywisty ruch na Twojej stronie. Mówienie, że dana fraza jest na 2 pozycji w wynikach wyszukiwania to jak pytanie ile wynosi iloczyn 7. w tabliczce mnożenia. Musisz znać drugi czynnik iloczynu, aby odpowiedzieć na to pytanie. Przyjrzenie się pozycjom strony na poszczególne frazy i trendom to cenna informacja. Bardzo istotne jest natomiast sprawdzenie, które frazy generują rzeczywisty ruch na Twojej stronie, bo to właśnie zwiększenie ruchu na stronie jest celem pozycjonowania.
Link building, czyli tworzenie linków jest bardzo istotne. Minęły już czasy budowania linków różnymi narzędziami. Obecnie liczy się jakość linków. To jakość linków zapewnia bezpieczeństwo i sprzyja rezultatom. Powiedzenie, że ktoś daje w danym pakiecie X linków miesięcznie nic nie znaczy bo linki mogą być bardzo różnej jakości, a za złe linki można dostać karę od Google. Dlatego my stawiamy na jakość linków i bezpieczeństwo.
Treść na stronie internetowej jest bardzo ważna. Tworzenie treści jest zadaniem wymagającym ponieważ:
Nie będziemy tu pisać o tym, że warto wybierać wykształconych fachowców z dużym doświadczeniem. Po prostu pokażemy ci nasze wyniki pozycjonowania stron i sklepów. Zamiast biur w drogich lokalizacjach stawiamy na fachowość, skuteczność i bezpieczeństwo. Dzięki celnym działaniom jesteśmy w stanie wciąż oferować rozsądne cenny i bardzo dobre wyniki pozycjonowania. Chyba jako jedyni zamiast mówić, jak dobrze pozycjonujemy strony i sklepy, pokazujemy nasze wyniki pozycjonowania. Stosujemy proste, przejrzyste i bezpieczne dla ciebie umowy bo jesteśmy zadowoleni, gdy nasi klienci kontynuują współpracę z nami, bo są naprawdę zadowoleni z naszych usług. Dużą wagę przykładamy do pomiarów ponieważ dzięki nim można nie tylko ocenić skuteczność naszych działań. Możemy przede wszystkim tak dobierać nasze działania, abyś odniósł z nich jak największe korzyści.
Skuteczność pozycjonowania stron FOXE opera się na pięciu filarach:
Bezpieczeństwo i opłacalność dla klienta współpracy z FOXE zapewniają:
Czy analizując koszt pozycjonowania zastanawiałeś się, ile tak naprawdę kosztuje pozycjonowanie, a ile to koszty reklamy i biur w drogich lokalizacjach? Cennik pozycjonowania różnych firm zależy również od tego ile wydają one na własną reklamę, biura, pracowników prezesów etc… Jeśli masz ograniczony budżet na pozycjonowanie swojej strony lub sklepu i oczekujesz wysokiej skuteczności, zastanów się, czy wolisz płacić za merytoryczne, skuteczne i bezpieczne działania czy za wynajem drogiego biura firmy, która cię obsługuje. Duże firmy mają często duże budżety na różne działania marketingowe i nie oczekują tak konkretnych wyników, jak mniejsze firmy.
Kontynuując wyrażasz zgodę na użycie plików cookie i politykę prywatności. więcej
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.